Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

sobota 6. února 2010

Konečně sluníčko

Hurá, dočkala jsem se. Konečně vysvitlo sluníčko. Tak moc mi chybělo. Nálada byla někdy na bodu mrazu, nic mne nebavilo. Dnes, když vidím jak sníh pěkně mizí - tak je mi hned lépe. I když tedy předpovědi na další dny jsou jiného rázu.
Jelikož už mám foťák, můžu vkládat fotky a hlavně fotit restíky, co jsem si slíbila, že si zvěčním.
Musím uznat, že zima jako taková je letos krásná. Zahrada byla pod jednou velkou sněhovou čepicí. Bazén je promrzlý až na dno :)
Tady je pár záběrů od nás:


Bobo-sněžný dog

Žádné komentáře:

Okomentovat