Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

neděle 7. února 2010

Nedělní šneci se skořicí

Velmi ráda si kupuji časopisy o vaření. Dnešní recept jsem čerpala z POŠLI RECEPT a trochu jsem si ho upravila. Původně to měla být skořicová srdíčka, ale v technologii přípravy se stala někde chyba, tak máme šneky :)
Na těsto budeme potřebovat:
30g droždí
1 hrnek teplého mléka
1 lžička soli
3 vejce
600g polohrubé mouky
1/2 hrnku cukru
dále budeme na náplň potřebovat
4 lžíce oleje nebo másla
skořice dle chuti
1 vanilkový cukr
1/2 hrnku cukru
... Těsto si připravíme v pekárně. Když nemáme pekárnu tak zaděláme kvásek. Když vzejde, důkladně vypracujeme těsto, které necháme dvě hodiny kynout na teplém místě. Po vykynutí ho párkrát pomačkáme, vytvoříme kuličky a z nich vyválíme placky.
... Ty pomažeme olejem nebo rozpuštěným máslem, posypeme krupicovým cukrem smíchaným s vanilkovým cukrem a skořici. Stočíme do rolády. Nakrájíme na kolečka a poklademe na plech. Pomažeme zbylým máslem a posypeme zbytkem cukru. Pečeme na 190st. cca 15 minut.

1 komentář: