Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

pátek 23. dubna 2010

Jsem zpět ...

Moc zdravím všechny mé věrné čitatelky. Mám tady jedno velké Áčko a proč? V listopadu nám sněžný čáp nebo vrána přinesou miminko. Jsem těhotná :)) A užívám si toho plnými doušky, všech těch nevolností, nechuti k jídlu a tak dále. Teď se ke všemu přidala i střevní chřipka, je u nás prostě veselo a hravo - dokážete si to představit, že?
Čekají nás za dva týdny genetická vyšetření, tak nám držte pěstičky ať vše dobře dopadne
.

3 komentáře:

  1. Kačíí, to je úžasná zpráva.. mooc gratuluji a držím pěstičky, aby byly výsledky v pořádku .. hezký víkend.K.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, moc gratuluji, ať je miminko i maminka v pořádku!Nádherné dny očekávání...a ty nevolnosti jednou přejdou :))))

    OdpovědětVymazat
  3. :) děkujíí, snažím se fazolku hýčkat co to jde:)

    OdpovědětVymazat