Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

sobota 22. ledna 2011

Mamíí, upeč honzovky..

Celý týden tuto větu opakovala naše Terezka. A hlavně, aby byly s povidlíčkem, jak říká. Tak sem dnes svěřila Aničku tatínkovi a já se usídlila v kuchyni. Mezi buchtami jsem dělala culíky Barbínkám, odpovídala na všetečné otázky Terezky a obdivovala další obrázky pro Ježíška. Terezka už opět začala kreslit svá přáníčka - chudák Ježíšek. Ještě si ani nestačil dát nohy na stůl a už ho ta naše cácorka opět zásobuje svými kresbičkami.
Buchty jsou vynikající. Musela jsem jeden talíř schovat na zítřek pro návštěvu. Vy si alespoň virtuálně nabídněte.

2 komentáře:

  1. ahoj
    honzovky už na prvý pohľad vyzerajú lákavo nieto ešte po zahryznutí, tak sa nečuduj, že musíš schovávať. Medzi prácou o domácnosť a mimčom dala si si zabrať. Držím palčoky a prajem hlavne veľa zdravia
    pá Maja

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Kači, buchty jsou k nakousnutí.. :o)) a Terezka se tedy pěkně činí :o)) to aby se Ježíšek přes rok nenudil :o)
    Pa. Katka

    OdpovědětVymazat