Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

sobota 26. března 2011

Bavlnkování

Po dlouhé době jsem provětrala bavlnky. A nesmějte se mi, na MMB jsem koupila za pár korunek vánoční ubrus i s bavlnkama. Tak momentálně vyšívám houpací koníky a šišky :))

2 komentáře:

  1. Ahoj Káťo,
    dovedu si představit jak je vyšívání zdlouhavé a při malých dětech časově náročné. Aspoň máš do Vánoc dost času a dečku stihneš. Já si vyšívám vánoční dečku už pár let a pořád jí nemám. Ta co je tady vyfocená je moc hezká. Jsi šikulka. Měj se sluníčkově. Páááá Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Káťo

    na mojej stránke ťa čaká prekvapenie
    maj sa krásne

    Maja

    OdpovědětVymazat