Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

pondělí 25. dubna 2011

Velikonoční ráno


Dnes jsem vzhůru od šesti hodin. Anička si povídala, dostala mlíčko a opět usnula. Terezka je opět na Valachách a dnes se nám vrátí. Uklidila jsem tedy nádobí ze včerejšího večerního posezení, beránka jsem oblékla do lehkého cukrového hábit ku a pro případné šmigrustníčky nachystala ošatku s bonbonky a vajíčky. Pak jsem se potichu vykradla na zahradu. Dnes je zataženo, sluníčku se moc nechce ven. Do džbánku od Leničky Hložkové jsem si natrhala tulipánky. Se džbánkem plným kytiček jsem ještě postávala a koukala po zahradě a v hlavě mi běžel ten klasický scénář: vytrhat odkvetlé narcisy, ta tráva už taky potřebuje posekat. A ten břečťan - z toho půjde věneček. A pak to přišlo, prostě okamžik, který člověk nečeká. Na kostele se rozezněly zvony a přerušily to ticho dnešního rána, na nos mne pošimralo pár paprsky sluníčko. Ta chvilka byla tak zvláštní a krásná. Krásné Velikonoce

Žádné komentáře:

Okomentovat