Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

sobota 11. května 2013

Čajové pečivo

Čajové pečivo je klasika. Křehké těsto a marmeláda je skvělá kombinace, která se hodí k jakékoliv příležitosti.  Příprava těsta není náročná a tak se dají péct i několikrát týdně.  Skvělé jsou pěkně uležené, ale u nás jsou chvilkovou záležitostí :)
Receptů je plno, já svůj oblíbený našla v Rozmarýně. Na tento recept budeme potřebovat:
250g másla, 1 vejce, 100g cukru, 300g hladké mouky, 1/2 vanilkové esence, džem.
(místo esence mám cukr s naloženým vanilkovým luskem)

Tuk, vejce a cukr vyšleháme, postupně přidáváme mouku a stále šleháme. Tužší těsto naplníme do cukrářského sáčku . Plech vyložíme pečícím papírem a stříkáme malé věnečky. Mezi věnečky necháváme kousek místa, při pečení trošku zvětší objem. Pečeme při 170st asi 10-15minut. Vychladlé sušenky plníme džemem. 


2 komentáře:

  1. KATUŠKO, DĚKUJI ZA RECEPTÍK, URČITĚ VYZKOUŠÍM.
    MĚJ KRÁSNÝ DNEŠNÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Bohdi, určitě vyzkoušej, jsou dobré když změknou. Naše holky je mají moc rády a já vím, co jedí, že v tom nejsou žádná "šméčka" :)

    OdpovědětVymazat