Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

sobota 6. února 2010

Inspirace od mých virtuálních přítelkyň

Někdy dekorace nemusí stát majlant. Stačí zabrousit na pár webů, kde se scházejí samé šikovné kutilky. Člověk se nestačí divit, z čeho všeho se dají udělat krásné věcičky, které pohladí dušičky a domov udělají krásným.
Jednou jsem tak narazila na úžasný věneček z papírových ubrousků. Hned jsem šikovnou maminku Petrušku O. z MMB požádala o návod. Zněl jednoduše: motat, mačkat, lepit. Fajn, je to přeci zcela triviální věc. Nakoupila jsem tedy megapack papírových ubrousků,zakoupila korpus a zkontrolovala zásobu nábojů do tavné pistole.
Hurá do práce. První ubrousek - hrůza, letěl do koše. Druhý už byl lepší. Ubrousek po ubrousku a věneček se tvořil. Aby to nevypadalo tak idylicky, zrekapituluju své úrazy: přilepený ubrousek k ruce 1x, mozoly od tavné pistole 3x. Ale výsledek SNAD stál za to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat