Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 10. února 2010

Sušenky

Řekla jsem si, nač neustále kupovat různé oplatky ke kávě, když si můžu upéct domácí sušenky. Našla jsem si jednoduchý receptík a tak se o něj s vámi podělím.
Potřebujeme:
750g hladké mouky
250g cukru
150g másla
4 vejce
prášek do pečiva
Prosejeme mouku s práškem do pečiva, přidáme ostatní ingredience a vypracujeme těsto. Hotové těsto necháme hodinu odpočinout v lednici. Potom vykrajujeme tvary a pečeme na 175 st. dorůžova.
...jednoduché a moc dobré. Já nakonec sušenky posypala vanilkovým cukrem a dala do plechové krabičky. Vanilka se tam pěkně rozleží.

zdroj:recepty.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat