Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 24. února 2010

Věnečkování

Další inspirace z MMB :) Tentokrát jsem se pustila do vypichovaného věnečku. Práce to byla vskutku zajímavá. Nejdříve jsem stříhala malé čtverečky, ale zjistila jsem, že lépe to jde s většími kousky látky. Akorát jsem tedy zničila snad miliardu párátek :) Asi jsem zapichovala s velkou vervou.
Věneček je pro mou skorotchýni. Ještě ho ozdobím nějakou pěknou mašlí. Už vím, že ho taky nutně potřebuji. A ne jen jeden :)

2 komentáře:

  1. Krásný věneček. Mohu přispět malinkou radou? Jak jsem pochopila, na vpichování jste používala párátka. Taky jsem dělala takový věneček, ale na vpichování jsem použila takový plastový bodec co se používá při vyšívání richelieu. Je ve tvaru ořezané tužky.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, bodec znám, maminka ho používala na vyšívání. Mrknu po něm v galenterii. Krásný den, Katka

    OdpovědětVymazat