Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

pondělí 10. května 2010

Asi budu Andulka :)

Dnes jsem podstoupila genetický screening v 1. trimestru. UTZ dopadl na jedničku, teď čekám na výsledky krve. Mimčo nejdříve chrupkalo, tak ho paní doktorka trochu pošťouchla. Máme dvě ruce, dvě nohy, srdíčko, cévy - všechno :) Srdíčko bylo jako na poplach. Je to fakt krásný zvuk. Na závěr se mně paní doktorka zeptala, jestli chci vědět, co tam pravděpodobně zahlédla. Já vyhrkla, je to kluk? A prý, že ne - vypadá to na holčičku. Tak uvidíme, co za pár týdnů na velkém UTZ uvidíme.

3 komentáře:

  1. Ahojky Katko,

    tak toto jsou krásné okamžiky, kdy posloucháš srdíčko miminka, které nosíš pod srdcem.

    Přeji, aby miminko bylo zdravé a Ty si měla pohodové těhotenství.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Kači .. to je nádhera.. takže bude asi holčinka, mooc gratuluji. Hezký den.K.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc holky :)
    Je to takový malý panduláček. Terezka byla fotečkou nadšená. Určitě bude dobrá sestřička

    OdpovědětVymazat