Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 26. května 2010

Listové taštičky s mascarpone a jahodami

V poslední době jsme si doma velmi oblíbili mascarpone. Je to taková "jiná" náplň než tvaroh. Jde sice o kalorickou bombu, ale proč si někdy to pečení trochu nevylepšit :) Tentokrát jsem do náplně přidala i jahody, které jsem měla ještě z loňska.
Na taštičky potřebujeme:
listové těsto
vajíčko na potření
Na náplň:
vaničku mascarpone
jahody
zakysaná smetana
cukr
Postup je jednoduchý. Z listového těsta si rádlem vykrojíme obdélníčky, jednu polovinu obdélníčků nakrojíme a na druhou dáme náplň. Okraje hotových taštiček upravíme vidličkou, aby náplň nevytekla.
Pečeme na 190st. do zlatova.

5 komentářů:

  1. Ahojky Katko,

    mňam, mňam, hned bych si dala, vypadají lákavě.

    Dobrou chuť a krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den Evi, jak to vypadá, tak dnes by jsi to měla i s kafíčkem na zahradě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Katko, díky za návštěvu, předlohu jsem měla ze starého časopisu, ale tady je prolink na nespočet abeced, jedna hezčí než druhá, určitě si vyberete - Zde je:
    http://patternmakercharts.blogspot.com
    Hezký večer Helča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kačí, mňaminka vypadá lákavě...tak toto já můžu. Až budu mít listové těsto, určo vyzkouším. Díky za inspiraci. Lenka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leňulku vyzkůšaj :) fakt je to dobrota

    OdpovědětVymazat