Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 23. června 2010

Lehká polední mňamka - Fusilli s ricottou a bazalkou podleApetitu

V novém Apetitu jsem opět našla hodně skvělých receptů. Dnes jsem měla možnost jeden vyzkoušet. Chlapi si hodili na gril nějaké klobásky, ale já si raději udělala tyto těstovinky.
Fusilli s ricottou a bazalkou
Rozmixujte 2-3 hrsti lístků bazalky, 10 loupaných mandlí, malý stroužek česneku, 3 lžíce parmazánu, 3 lžíce mléka (nedávala jsem), 3 lžíce smetany ke šlehání, sůl a pepř. Tuto směs promíchejte s ricottou utřenou s 50g másla.
Vše smícháme s uvařenými těstovinami. Přidala jsem plátky parmazánu.

Žádné komentáře:

Okomentovat