Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 16. června 2010

Ty jsi má levandulová

Dočkala jsem se. Konečně letos krásně kvetou. Sice jsem se bála, že po mém jarním sestřihu z levandulek nic nebude, ale naopak. Krásně obrazily a hlavně jsou košatější. Mám zatím asi šest rostlinek v zemi, budu postupně dokoupím další. V záhonku mám zakomponované keramické koule, které jsem si dělala v keramice. Jsou hvězdičkové, ale bylo mi líto je schovat a vytáhnout opět až na Vánoce. Dělají mi parádu i teď.
Modráček jsem našla v dřevníku, nikdo se k němu nehlásil. Adoptovala jsem ho :) Opět jsem propadla kouzlu Keraplastu, tak z něj neustále něco vytvářím. Zkusila jsem i takovéto levandulkové zápichy.

Žádné komentáře:

Okomentovat