Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 8. září 2010

Co opuštěná sousedovic předzahrádka dala



Ve vedlejším domku bydlí babiččina švagrová. Je už delší dobu v nemocnici a o její předzahrádku se nikdo nestará. Chodím kolem denně a tak jsem si říkala, že je škoda nevyužít jejich vzrostlé zeleně. Tak jsem se vydala s košíčkem na lov. V Dekoru byl fajn stromeček, tak jsem ještě zašla do Květinek pro aranžérskou hmotu a květináček. Ani jsem nečekala, že mi jedna tato koulička zabere skoro dvě hodiny. Bylo krásně, tak jsem šmodrchala venku. Asistovaly mi psí holky i slepice. Těm moje suroviny tak zachutnaly, že mi skákaly přímo na stoličku.

Žádné komentáře:

Okomentovat