Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

pondělí 6. prosince 2010

Poděkování

Velmi bych vám všem chtěla poděkovat za krásné gratulace k narození Aninky.
Já momentálně bojuji se zánětem močových cest, zobu antibiotika a zimnice se střídá s pocením. Ještě, že jsem tu přes noc měla maminku. Tatínek už musel jít do práce. Opravdu jsem za její pomoc byla moc ráda, protože jsem toho měla plné brejle. Snad už bude brzy lépe.
Terezka taky pokašlává, tak nebyla ani ve školce.
A tady je fotečka z dnešního rána :)

2 komentáře: