Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

pondělí 27. června 2011

Výlet

Taťka si mohl vzít týden volno. Jak já se na to těšila, jenže celé plány nám zhatila má choroba. Od víkendu jsem byla jak mátoha, díky zázračným pilulím strýčka Staníčka, jsem se z toho v půlce týden vyhrabala. Jakmile mi otrnulo, tak hurá na výlet. A nás cíl? Štramberk.
Jáááj, tolik krásy jsem už dlouho neviděla. Ty domečky, to se prostě nedá popsat,to se musí vidět
:) Do jednoho jsem se zamilovala a doslova jsem visela přes plot, abych toho viděla co nejvíc.Kafíčko jsme si dali v krásné Perníkovně. Jen tu naší malou pubošku už to nebavilo. Ta chtěla rovnou na Trůbu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat