Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

čtvrtek 16. srpna 2012

Kladívko, hřebíky a pár desek z palet

Palety jsou hrozně fajn věc. Nejen, že se s nimi dobře topí, ale slouží i na zvelebování bydlení a zahrady. Každou chvíli se někde objeví fajn inspirace na zahradní nábytek, konferenční stůl do obýváku a tak podobně.
Jelikož máme doma volný přístup k tomuto materiálu, tak ho velmi rádi využíváme. Ke kutilství jsem "přičichla" i já. Jedno dopoledne, kdy Anička spala a Terezka byla na výletě s tetou, jsem využila k mé první kutilské prvotině - truhlíku. Bylo to docela jednoduché, jen to "pílení" ještě musím dopilovat. Tam jsem musela využít mužské ruky. Nakonec jsem truhlík natřela barvou na ploty a osázela vřesy.

4 komentáře:

  1. Krásný truhlík Kači! Z palet jsem jednou viděla i celý dům, je to velmi dobrý a dostupný materiál. Můžeš ho použít i jako rám na plot nebo jako plotové sloupky, zkus to třeba na záhonky a napiš, jak se to povedlo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Miru, my palety hojně využíváme. Mám z nich udělanou polici na wc, babička botník. Na zahradě pak kompost, posloužily nám i jako materiál pro stavbu bydlení pro slepičky :) Použili jsme je i na jednoduchou terásku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kači nemohla bys mi ten kompost vyfotit?Já tady přemlouvám chlapa pořád ke kompostéru z palet a jemu se to moc nepozdává.Dáda

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši můžu, ale není to žádný zázrak, prostě pár palet zbouchaných dohromady :)

    OdpovědětVymazat