Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

neděle 15. srpna 2010

Dnešní den v Rožnově

Dnešek se opravdu vydařil. S rodinkou jsem navštívila rožnovský jarmark. Jako malá holka jsem prohlídku skanzenu nijak neprožívala. Dnes jsem byla schopná odnést většinu inventáře z místních domečků.
Terezka byla nadšená ze stařičkého kolotoče, který děti vozil za symbolických 5,-. Počasí si s námi pohrávalo, největší lijavec jsme přečkali v maňáskovém divadélku. Neušlo nám ani vystoupení kejlkířů a zabroukala jsem si pár písniček s cimbálovkou. Na oběd jsme si zašli do nádherné koliby. Táta neodolal zelnici a já kvůli těhotenské cukrovce měla výběr trochu zúžený, ale jsme se skvěle s Terezkou napáply. Mé sváteční kafíčko jsme si dali přímo v pražírně, Terezka během siesty obdivovala věštkyni :)Stánečků byl plný areál. Měli vše: od levandulky, přes keramiky, ubrusy. Běhala jsem od stánku ke stánku. Nakonec jsem si odvezla pár maličkostí. Ovečce a přírodní panence nešlo odolat. U dráteníku jsem si vytáhla dvě Štěstíčka s prstýnky. Formičky pán vyřezávala na koleni a já po nich hodně dlouho toužila. Dečky už mají taky své místo.
Tento den byl opravdu takovou tou třešničkou na našem dovolenkovém dortíku :)

2 komentáře:

  1. Káči, nádherné dekorace! Já Rožnovské jarmarky miluji, jsou tam opravdu krásné věcičky a formičky,hhhhmmmm, tak na ty si dělám zálusk už hodně dlouho :)), tak jednou snad!! Krásné dny očekávání přeji,ať jste všichni zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, už jsou všechny věcičky zabydlené a já se kochám :) Pomalu se vzdaluji dekoracím alá provence. Zbožňuji keramiku, dřevo..zjistila jsem, že k našemu domečku se to více hodí a je to prostě chaloupkovské. Jen kdybych se dokopala k tomu šicímu stroji :)) Mám tolik plánu, co bych potřebovala ušít jak Terezce tak i Anince, ale pořád mi do toho něco leze.
    Zdravíčko potřebujeme, navštívila mne těhotenská cukrovka, tak už počítám měsíce, aby bylo po ní (snad).

    OdpovědětVymazat