Jmenuji se Katka. V říjnu jsem oslavila 33 let. Bydlím se svou rodinkouna venkově. Jsem máma dvou holčiček Terezky a Aničky. Snažím se věnovat všelijakému tvoření, zvelebování našeho bydlení a snad konečně i zahrady. Mám ráda staré věci, přírodní materiály - prostě vše, co dokáže pohladit po duši. Snad se vám tady bude líbit. :)

středa 18. srpna 2010

Když jde dítě spát

Vzácná chvilka pro mne. Uklidím náš společný prostor po půldenním hraní, zlikviduji bunkr z židlí. Ze stolu stáhnu ubrus od kečupu. Nádobí zpracuje myčka. Sice mne čeká ještě koš prádla na žehlení, ale já si tu chvilku relativního "uklizena" vychutnám. Sednu, pustím si výběr z Enyi, místnost je provoněná dětským aroma olejíčkem a já jen tak sedím a koukám. Dnes jsem si řekla, že si to "uklizeno"konečně vyfotím. Omluvte prosím pár nedostatků, jako jsou nedodělaná světla v kuchyni, lustříky budou brzy taky jiné. Také omluva za ne moc kvalitní fotku obývací části :) A pozor, buchty na stole jsou pravé, nejde o dekoraci :)

Žádné komentáře:

Okomentovat